بیوگرافی آزاده نامداری

سه شنبه 4 آبان 1395
12:19
ir.i

Image result for ‫بیوگرافی آزاده نامداری ویکی پدیا‬‎

آزاده نامداری (زاده 9 آذر 1363 کرمانشاه ) مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

حضور در تلویزیون

او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال 1384 به عنوان مجری بخش تازه ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا 4 سال ادامه داشت که در بهمن 1388 به اجرای خود در تازه ها پایان داد.

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ 29 خرداد 1389 آغاز شد و در تاریخ 28 مهر 1389 به پایان رسید. سری دوم این برنامه از 1 آبان 1389 آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

دعوت از یک مرد دارای 3 زن در برنامه غیرمنتظره و واژگون کردن میز مجری در اجرای زنده خود در تلویزیون مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی از جمله برنامه تلویزیونی پارازیت از تلویزیون فارسی صدای آمریکا قرار گرفت.

در 10 اردیبهشت 1390 در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه شنبه بعد از خبر 20:30 و در 60 قسمت 40 دقیقه ای پخش می شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت.

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال 1391 را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبر مبنی بر ممنوع الکار شدن وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی به گوش رسید.

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال 1392 نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری گری و تهیه کنندگی کرد.
او همینک مشغول ضبط سری سوم برنامه خانمی که شما باشی است که قرار است در مهرماه 1392 از شبکه دو با تیتراژ خوانی روزبه نعمت الهی و ترانه ای از فرزاد حسنی از شبکه دوم سیما پخش گردد.


زندگی خصوصی

در اردیبهشت 1392 فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه ای و در 6 تیرماه 1392 به عقد هم در آمدند .


سایر فعالیت ها

  • اجرای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک در همدان (16 الی 20 مهرماه 1389)
  • اجرای جشنواره فیلم صد ثانیه (اسفند 1389)
  • اجرای نقد و بررسی فیلم سینمایی هیچ در کانون فیلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
  • خوانش کتاب دا شبکه یک سیما


عناوین کسب شده

  • کسب عنوان بهترین مجری شبکه دو در مراسمی با حضور دارابی معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیونی.(11 اسفند 1389)
  • کسب عنوان برترین مجری سال از سوی نویسندگان و منتقدین ماهنامه سروش
  • کسب عنوان برترین مجری سال از سوی نویسندگان و منتقدین پایگاه خبری، تحلیلی سینمافا در دو سال متوالی


برگرفته از ویکیپدیا


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیوگرافی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]