ماندانا دانشور به ايران بازگشت!

جمعه 14 آبان 1395
19:10
ir.i

نتیجه تصویری برای ماندانا دانشور به ايران بازگشت!

ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی که پیش تر با انتشار نامه ای در عالم رسانه و هنر جنجال به پا کرده بود، روز گذشته به ایران بازگشته است.


گویا وی برای مذاکره درباره بازی در یک فیلم سینمایی به ایران سفر کرده و در این مدت به مسائل خانوادگی خود نیز خواهد پرداخت.

تصویر زیر مربوط به ایشان است که پس از ورود به ایران در شبکه های مجازی منتشر کرده است.


افشاگری ماندانا دانشور از حمید گودرزی

چند ماه پیش بود که خبر طلاق این زوج در خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت، گودرزی علت این طلاق رو علاقه همسرش به مهاجرت و زندگی در خارج ز کشور بیان کرد، اما ماندانا دانشور در آمریکا با نامه ای علیه رفتار او دست به افشاگری زد.


ماندانا دانشور در نامه ای که ارسال کرد در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت :

بعنوان دفاع از شراف زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم

اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم

و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب 500 برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود ! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.


(سابقه خبر ) گفتنی است که چندی پیش حمید گودرزی در رابطه با علت طلاق از همسرش به هواداران نوشته بود :

اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرد دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است .


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیوگرافی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]