خواننده ای که بازیگری توانا شد

سه شنبه 2 مهر 1398
20:17
ir.i

نتیجه تصویری برای رضا یزدانی

آوردن نام رضا یزدانی در فهرست بازیگران سریال مناسبتی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، آن هم در نقش اصلی کار، به خودی خود جذاب و کنجکاوی‎برانگیز به نظر می‌رسید. رضا یزدانی با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در اوج موسیقی ایران، به عنوان خواننده پاپ راک شهرت و محبوبیت دارد، ولی مانند شماری از خوانندگان، فعالیت در دیگر عرصه‌های هنری به‌ویژه سینما را هم امتحان کرده است. یزدانی اولین بار با مسعود کیمیایی و فیلم «حکم» او در قالب بازیگر پایش به سینما باز شد و پس از آن در دیگر کارهای کیمیایی چون «رئیس»، «محاکمه در خیابان» و «متروپل» هم حضور داشت.

وی در نزدیک به ۲۰ فیلم سینمایی حضور داشته و به همین دلیل با کارگردان‌های سرشناس زیادی همکاری داشته است. این میزان از حضور در سینما به علاوه فضای سینمایی که در لابه‌لای قطعات موسیقی غالب آلبوم‌هایش موج می‎زند، نشان از گرایش شدید او به این عرصه هنری دارد.خودش در جایی این موضوع را تایید کرده و گفته به سینما و تماشای فیلم همیشه علاقه داشته و فیلم دیدن جزو برنامه‌های ثابت زندگی اوست. یزدانی آرشیو بسیار مفصلی از فیلم‌های مطرح دنیا دارد و معمولا فیلم‌ها را در سبک و سیاق‌های مختلف دنبال می‌کند و به قول خودش تماشاگر قهار فیلم است.

این علاقه‌مندی و پیگیری خود زمینه آشنایی وی با عالم هنر هفتم را مساعد کرد و از طرفی هم دیدن از نزدیک بازی هنرمندان نام‌آشنای بازیگری به بهانه آهنگسازی و خوانندگی برای کارهای سینمایی، بخشی از شخصیتش را شکل داد. اما جدی‌ترین حضورش در این حوزه به سال ۹۴ و فیلم سینمایی «تیک‌آف» احسان عبدی‌پور برمی‌گردد که بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان و به‌خصوص اهالی حرفه‌ای هنر برایش در پی داشت و نظرش را برای پیگیری حرفه‌ای این هنر تغییر داد.

منبع:غزال کوک


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیوگرافی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]